سرخط خبرها

۱۲برگزیده خراسانی در سی‌امین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی جوانان

  • کد خبر: ۱۷۹۵۰۸
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
۱۲برگزیده خراسانی در سی‌امین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی جوانان
سی‌اُمین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی جوانان با ۱۲برگزیده از خراسان در رده سنی ۱۵ تا ۲۴سال در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جشنواره ملی هنر‌های تجسمی جوانان در نیمه اول هرسال برگزارشده و امسال مانند سال‌های گذشته سی‌اُمین دوره این جشنواره از ابتدای شهریور تا پنجم این ماه در بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل اداره کل هنر‌های تجسمی، اداره کل استان کردستان و سایر ادارات کل استان‌ها با همکاری مؤسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر  در سنندج برگزار می‌شود.

جواد روشندل با اشاره به برگزاری جشنواره هنر‌های تجسمی ایران در سنندج گفت: این جشنواره قبلا ازطریق فراخوان در کل استان‌ها اطلاع‌رسانی شده و متقاضیان در این فراخوان ثبت‌نام کرده و آثار خود را برای جشنواره ارسال کردند.

معاون امور هنری اداره ارشاد خراسان بیان کرد: در داوری‌های انجام شده در رشته‌های مختلف طراحی، گرافیک، نقاشی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور، عکاسی و خوشنویسی، ۱۲برگزیده جشنواره از استان خراسان بوده که یکی از این افراد ساکن کاشمر و دیگر شرکت‌کنندگان برگزیده مشهدی هستند.

وی اظهار کرد: از ابتدای شهریور هم‌زمان با افتتاحیه جشنواره، رقابت بین برگزیدگان در کارگاه‌های زنده و عملی در سنندج آغاز می‌شود و تا پنجم شهریور نیز در محل برگزاری جشنواره حضور دارند. روشندل نحوه ارزیابی آثار نهایی برگزیدگان را این‌گونه توضیح داد: اثر ارسالی شرکت‌کننده و اثر خلق‌شده در کارگاه‌های حضوری در سنندج محور ارزیابی و انتخاب رتبه‌های برتر قرارمی‌گیرد.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->